zakupy online Twój koszyk

Produktów: 0
Łączna wartość: 0

22 378 32 00

Regulamin obowiązujący od dnia 25.12.2014

Informacja o Firmie

Meblobranie.pl to sklep internetowy, prowadzony w domenie Meblobranie.pl, prowadzony przez Meblobranie.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867), przy Al. Jana Pawła II 27, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000383372, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 200.000 PLN w całości opłacony oraz NIP: 5272655137 i REGON: 142900067, z którą Klienci mogą się kontaktować pod adresem mailowym kontakt@meblobranie.pl.

Przyjmowanie i realizacja zamówień:

  1. Meblobranie.pl Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane:
    • przez strony internetowe w domenie meblobranie.pl
    • mailowo pod adresem: kontakt@mebloranie.pl
    • telefonicznie pod numerem: 22 378 32 00
  2. Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
  3. Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail.
  4. W celu realizacji zamówienia klient zobowiązany jest do:
    • wyboru zamawianych towarów
    • wyboru spośród dostępnych dla tych towarów form dostawy
    • wyboru spośród dostępnych dla tych towarów form płatności
  5. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni licząc od daty zawarcia umowy. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  6. Jeśli wybrane przez Klienta towary posiadają różne terminy realizacji zamówienie może zostać podzielone na części i dostarczone partiami. Klient nie zostanie obciążony dodatkowymi kosztami realizacji większej ilości dostaw. 
  7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży
  8. Zmiany w zamówieniach - Klient ma możliwość wprowadzenia zmian w złożonym już zamówieniu - zmiany te możliwe są wyłącznie drogą mailową, bądź pisemną.

Ceny i dostawy oferowanych towarów:

  1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Meblobranie.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar w terminie 7 dni od dostawy towaru wystawiana jest faktura VAT (dla klientów firmowch) lub paragon (dla klientów indywidualnych). Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie papierowej. 
  2. Cena dostawy podana jest przy każdym produkcie. Cena dostawy może różnić się dla wybranch form dostawy lub płatności - istnieje możliwość zmiany tej formy i zapoznania się z cennikiem poszczególnych opcji na stronie koszyka. 
  3. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich.  Przesyłki dostarczane są w godzinach od 9 do 17 i nie ma możliwości ustalenia konkretnej godziny dostawy.
  4. Sklep Meblobranie.pl realizuje dostawy tylko na terytorium Polski.
  5. Czas realizacji zamówienia podany jest każdorazowo na karcie produktu w dniach roboczych - tzn. nie licząc soboty, niedzieli i świąt.
  6. Jeśli Klient zamówi kilka produktów z różnymi czasami dostawy, jako czas dostawy dla zamówienia przyjmowany jest najdłuższy z czasów cząstkowych. 

Sposoby płatności:

  1. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Meblobranie.pl produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy.  Możliwe są następujące formy płatności:
  • Przelew bankowy - w potwierdzeniu zamówienia Klient otrzymuje numer konta bankowego sklepu
  • Przelew on-line - realizowany za pośrednictwem systemu obsługi płatności PayU
  • Kartą kredytową - realizowany za pośrednictwem systemu obsługi płatności PayU
  • Przy odbiorze (za pobraniem) - płatnóść kurierowi przy odbiorze zamówienia. Informujemy, że w przypadku tej formy zamówienia nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki przed dokonaniem zapłaty. Meblobranie.pl zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówień złożonych z wybraną taką formą płatności
  • Raty PayU - realizowane za pośrednictwem systemu obsługi płatności PayU
  • Raty Santander - realizowane za pośrednictwem firmy Santander.

Reklamacje:

  1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Ogolne informacje o gwarancji podawane są na karcie każdego z produktów. Zainteresownaych szczegółowymi warunkami gwarancji zachęcamy do kontaktu.
  2. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać (do wyboru) z uprawnień gwarancyjnych (u producenta lub dystrybutora), lub z uprawnień z tytułu rękojmi u sprzedawcy. Uprawnienia gwarancyjne i wynikające z rękojmi są od siebie niezależne. 
  3. Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać za pomocą formularza dostępnego na stronie: http://www.meblobranie.pl/reklamacje
  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • numer zamówienia
    • dane Klienta
    • nazwę uszkodzonego towaru
    • opis uszkodzenia
    • jeśli to możliwe zdjęcia obrazujące uszkodzenie
    • jeśli to możliwe protokół szkody spisany z kurierem (nie jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji, ale często przyspieszający proces jej rozpatrzenia "na odległość" i jest pomocny również w przypadku braku zewnętrznych oznak uszkodzenia opakowania)
  5. Jeśli przesłane zgłoszenie reklamacyjne będzie kompletne otrzymają Państwo potwierdzenie jego wpłynięcia na podany w zgłoszeniu adres email. Jeśli zgłoszenie wymagać będzie uzupełnienia taką informację również otrzymają Państwo w formie wiadomości email.
  6. Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
  7. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.
  8. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem mailowo w celu ustalenia kolejnych kroków postępowania reklamacyjnego.
  9. Przesyłki zwrotne wysyłane na koszt Meblobranie.pl, bądź bez uprzedniego zgłoszenia reklamacji nie będą odbierane.
  10. Wszelkie ustalenia związane z obsługą reklamacji prowadzone są wyłącznie w formie pisemnej.

Zwroty:

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument (osoba fizyczna nie wykorzystująca zakupionego przedmiotu do dziłalności zarobkowej) ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  2. Chęć zwroty należy zgłosić przesyłając wiadomość na adres: kontakt@meblobranie.pl - w wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo link do formularza zwrotu i adres magazynu na który należy wykonać zwrot. Bezwzględnie prosimy nie odsyłać przesyłek bez kontaktu z naszym biurem - nie zostaną one odebrane i wrócą do nadawcy.
  3. Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient.
  4. Meblobranie.pl Sp. z o.o. dokona weryfikacji stanu zwracanego przedmiotu, a nastepnie w ciągu 7 dni roboczych i dokona zwrotu należności na rachunek wskazany przez Klienta. 
  5. Konsumeny ponosi odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości przedmiotu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego przedmiotu. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). W takim przypadku wartość zwracanej kwoty zostanie pomniejszona proporcjonalnie do zużycia.
  6. Praktyczne informacje na temat zwrotów produktów, oraz obowiązujące interpretacje przepisów można znaleźć na stronie UOKIK: http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/

Ochrona danych osobowych:

  1. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Meblobranie.pl Sp. z o.o. oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. .
  2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  3. Powierzone nam dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:  realizacji umowy lub jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.meblobranie.pl
  4. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
  5. Za zgodą Klienta (potwierdzoną zaznaczeniem odpowiednich znaczników) dane (adres email) mogą zostać przekazane do firm zewnętrznych w celu przesłania ankiety na temat satysfakcji z poziomu obsługi. 
  6. W przypadku wyboru usług podmiotów zewnętrznych (system ratalny, płatności on-line) dane Klientów w niezbędnym, minimalnym stopniu są przekazywane w celu realizacji wybranych świadczeń.
  7. Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia. Ochrona danych osobowych.

Postanowienia końcowe:

  1. Towary prezentowane na stronie Meblobranie.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  2. Ewentualne spory pomiędzy Klientem będący Konsumentem, a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Załącznik nr 1
Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością zarobkową, to w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Poinformuj nas o tym odsyłając wypełniony formularz na adres: kontakt@meblobranie.pl, a prześlemy Ci dalsze instrukcje postępowania. 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Meblobranie.pl Sp. z o.o.

Al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
 

Ja ............................................................ informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych towarów:

1.........................................................................................,

2.........................................................................................,

3.........................................................................................,

numer zamówienia:.........................................................

Data zawarcia umowy: ...................................................,

Data dostawy:.....................................................................

Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Regulamin obowiązujący do dnia 24.12.2014 włącznie

Informacja o Firmie

Sklep internetowy prowadzący swą działalność pod adresem www.meblobranie.pl prowadzony jest przez Meblobranie.pl Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Al. Jana Pawła II 27, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000383372 , NIP 5272655137, REGON: 142900067

Opisy i zdjęcia produktów

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Meblobranie.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
  2. Kontakt telefoniczny z  Meblobranie.pl możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
    Kontakt drogą elektroniczną możliwy jest przez całą dobę.
  3. Zdjęcia produktów są ilustracjami poglądowymi i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Ich właściwości pozostają jednak niezmienione.

Ceny

  1. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.meblobranie.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN).
  2. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.meblobranie.pl są wiążące wyłącznie po potwierdzeniu ich przez sklep internetowy drogą mailową.

Zamówienia

  1. Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.meblobranie.pl.  Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
  2. Zamówienia mogą być składane telefonicznie lub poprzez e-mail.
  3. Wysyłając zamówienie drogą mailową bądź zamawiając telefonicznie kupujący oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem.
  4. Sklep Meblobranie.pl przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę, w ciągu całego roku.
  5. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego od złożenia zamówienia.
  6. Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji pisemnie w formie wiadomośći email, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
  7. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.

Dostawa

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.meblobranie.pl dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17. Nie ma możliwości określenia konkretnej godizny dostawy przesyłki. 
  2. Koszt przesyłki pokrywa Klient. W przeciwnym wypadku Meblobranie.pl poinformuje Klienta o przejęciu tego kosztu na siebie. Ze względu na charakter sprzedawanych produktów ostateczny koszt transportu podawany jest w potwierdzeniu zamówienia wysyłanym drogą mailową.
  3. Klient jest zobligowany do tego by zwrócić należytą uwagę na to w jakim stanie odbiera przesyłkę, gdyż będzie to znaczącym ułatwieniem rozpatrzenia przez  Meblobranie.pl zwrotów z powodu uszkodzeń powstałych podczas transportu. Gdy tylko Klient zauważy jakieś nieprawidłowości, uszkodzenia paczki należy sporządzić protokół szkód i niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.

Na czas otrzymania zamówienia składa się:

  • czas realizacji zamówienia
  • czas dostawy

Sposoby płatności

Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób:

  1. Przed wydaniem towaru Klientowi:
    • Przelew na rachunek bankowy Meblobranie.pl Sp. z.o.o.
    • szybkim przelewem internetowym przy pomocy serwisu płatnosci.pl
  2. Kartą kredytową przy pomocy serwisu płatnosci.pl
  3. W momencie odbioru towaru: gotówką do rąk kuriera, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej.(dla wybranych produktów)

Meblobranie.pl Sp. z.o.o. Ma możliwość ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane z zamówieniu potwierdzonym przez Meblobranie.pl Sp. z.o.o. jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.

Zwrot towaru

  1. Klient może odstąpić od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Zeskanowane oświadczenie należy wysłać na adres: kontakt@meblobranie.pl
  2. Zwrot towaru, o którym mowa w pkt. 1. odbywa się na koszt klienta. Sprzęt zwracany zgodnie z pkt. .1, nie może nosić innych niż normalne oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i zapakowany w sposób zapewniający bezpieczny transport. W przypadku niespełnienia powyższego warunku towar nie zostanie przyjęty
  3. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał nieodpłatnie, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
  4. Prawo do zwrotu dotyczy TYLKO osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
  5. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt. 9.1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.

Reklamacje

  1. Artykuły oferowane przez Meblobranie.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. W przypadku otrzymania towaru z wadą fabryczną lub prawną Klientowi przysługuje roszczenie do producenta, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i warunkami gwarancji.
  2. Jeśli Klient zauważy, że produkt który otrzymał posiada wady techniczne, jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy, ma prawo do złożenia reklamacji. Należy wtedy odesłać wadliwy towar w przeciągu 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z opisem przyczyn reklamacji na adres: reklamacje@meblobranie.pl
  3. Meblobranie.pl sp. z.o.o. zastrzega sobie prawo 14 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.
  4. Klient jest zobligowany do tego by zwrócić należytą uwagę na to w jakim stanie odbiera przesyłkę, gdy tylko zauważy jakieś nieprawidłowości, uszkodzenia paczki należy sporządzić protokół szkód i niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.
  5. Przesyłki wysyłane na koszt Meblobranie.pl nie będą odbierane.

Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe przekazywane nam przez klientów sklepu www.meblobranie.pl, są przetwarzane przez Meblobranie.pl Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie,
  2. Powierzone nam dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:  realizacji umowy lub jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.meblobranie.pl
  3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
  4. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
  5. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Meblobranie.pl. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
Informacje
Twoje zakupy
Poznajmy się lepiej
kontakt

Tel. 22 378 32 00
E-mail: kontakt@meblobranie.pl


Chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach?

zapisz

x