Początki naszej działalności sięgają roku 2007, kiedy to wystartowaliśmy jako perspektywiczny i innowacyjny projekt biznesowy w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy Szkole Głównej Handlowej. Przez 3 lata powoli poznawaliśmy rynek mebli i wyposażenia wnętrz zbierając pierwsze doświadczenia w sprzedaży internetowej tak trudnych produktów jak meble. Przełomowy był rok 2010, gdy ruszył sklep Meblobranie.pl i już w pierwszym roku został nominowany do czołowej piątki start-upów 2010 na III Gali Polski Przedsiębiorczej. To olbrzymie wyróżnienie spośród kilku tysięcy firm działających pozwoliło nam jeszcze bardziej nabrać wiary w projekt internetowej sprzedaży mebli. W roku 2011 studencki projekt został przekształcony w spółkę prawa handlowego i rozpoczął w pełni samodzielne funkcjonowanie na rynku.
Dzisiaj Meblobranie.pl to oparta na solidnych podstawach, dynamicznie rozwijająca się spółka zarządzająca sklepami internetowymi oferującymi meble ogrodowe, oraz elementy architektury i akcesoria pozwalające urządzić wymarzone tarasy naszych Klientów. Nasz oferta to kilka tysięcy produktów podzielonych na kilkanaście intuicyjnych kategorii. Już w tej chwili większość produktów trafia do klienta w terminie kilku dni od zamówienia, a stale pracujemy nad tym żeby ich liczba rosła. Cieszymy się gdy wypracowane przez nas rozwiązania znajdują naśladowców w sklepach konkurencyjnych i stają się standardem rynkowym przyczyniając do rozwoju całej branży.
Jesienią 2022 roku, wobec ważnych zmian rynkowych, podjęliśmy decyzję o zakończeniu sprzedaży produktów do wnętrz i skupieniu się w 100% na rozwoju specjalistycznego e-commerce w zakresie mebli ogrodowych i produktów wyposażenia ogrodu i tarasu. Specjalizacja pozwoli nam na przyspieszenie rozwoju i jeszcze lepsze odpowiadanie na potrzeby klientów.
W naszej ofercie znajdziecie zarówno produkty znanych marek, jak Keter, Ajokke, Allibert, Gartwerk, Bello Giardino, Gardinetta, jak również starannie wyselekcjonowane towary mniejszych polskich producentów i importerów. Stale doskonalimy procedury weryfikacji dostawców zapewniając wysoką jakość oferowanych produktów i odpowiednią obsługę posprzedażową. Świadomie zrezygnowaliśmy z niektórych popularnych marek, które nie potrafiły sprostać tym wymaganiom.
Konsekwentny rozwój marek własnych w różnych segmentach produktów pozwala nam na szybkie dostosowywanie oferty do aktualnych trendów rynkowych i realnych potrzeb naszych klientów.
Wysoka jakość obsługi klienta to dla nas jeden z najważniejszych priorytetów. Szczególnie cenne są dla nas uwagi i sugestie klientów, których zamówienia wymagały ponadstandardowej obsługi i szybkiej reakcji z naszej strony - takie sytuacje pozwalają nam na ulepszanie wewnętrznych procedur obsługi klienta. Cieszymy się, że wg. zewnętrznych serwisów oceniających prawie wszyscy (wg. Ceneo 98%, Opineo 99% i Google) Klienci są zadowoleni ze współpracy z nami.
Okazywane przez Państwa zaufanie pozwala nam na dynamiczny rozwój dzięki czemu w niedalekiej przyszłości będziemy mogli poszerzyć naszą ofertę o kolejne kategorie, zwiększyć ilość produktów dostępnych w szybkiej dostawie.
Nasza działalność została wielokrotnie nagrodzona w prowadzonym przez Puls Biznesu rankingu Gazele Biznesu, jak również stałą obecnością w ogólnoeuropejskim rankingu Financial Times "FT 1000: the annual list of Europe’s fastest-growing companies". W 2024 roku zostaliśmy wyróżnieni za konsekwentny wzrost skali prowadzonego biznesu na przestrzeni ostatnich 10 lat - Europe's Long Term Growth Champions.
Chcemy, aby klienci dokonując zakupu w naszym sklepie mieli gwarancję bezpieczeństwa dotyczące zarówno jakości towarów, dokonywanych płatności oraz zasad przechowywania powierzonych nam danych osobowych. Nasz zespół dba o wysoką jakość opisów produktów, a Biuro Obsługi Klienta udziela dokładnych informacji technicznych przekazanych nam przez producentów.