Meblobranie.pl to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oferujący meble i elementy wyposażenia wnętrz. Pokazujemy, że zakup tak trudnych i wyjątkowych produktów jak meble przez Internet jest możliwy! Jesteśmy liderem w internetowej sprzedaży mebli i akcesoriów ogrodowych, intensywnie rozwijając kategorie produktów przeznaczonych do domu i biura. Więcej o nas przeczytaj tutaj>
Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:
Specjalista ds. obsługi klienta
Codzienna praca polegać będzie na telefonicznym i mailowym kontakcie z klientami. Do Twoich obowiązków należeć będzie udzielanie informacji o już złożonych zamówieniach, przyjmowanie nowych, oraz doradztwo i wsparcie klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Praca w biurze obsługi klienta gwarantuje poznanie od postaw wszystkich procesów funkcjonowania nowoczesnego sklepu internetowego. Osoby zaangażowane i chętne do nauki powinny naturalnie rozwinąć się w kierunku „category managera” odpowiedzialnego za wybrane grupy produktowe.
Kluczowe zadania:
-
bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy
-
weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach
-
udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów
-
przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień
Co oferujemy:
-
pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli (dla studentów możliwość ustalenia elastycznego grafiku pracy)
-
wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków i posiadanych umiejętności
-
okazję do zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, coroczny laureat e-Gazeli i Gazeli Biznesu)
-
szkolenia produktowe,
-
możliwość rozwoju z kierunku product/category managera
Od kandydatów oczekujemy:
-
bardzo dobre zdolności komunikacyjne - jasne przekazywanie ważnych informacji
-
swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych
-
swoboda w pracy z komputerem - pakiet Office, email
-
umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
-
zainteresowanie branżą "Dom i Ogród"
-
doświadczenie w pracy w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV (krótki list motywacyjny dla chętnych) na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: BOK/XII/2017
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twoja praca będzie bardzo zbliżona do przedstawionej powyżej pracy "specjalisty ds. obsługi klienta" jednak znaczna część komunikacji odbywać się będzie w języku niemieckim - zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej. Jako osoba znająca język klientów rynków regionalnych będziesz aktywnie uczestniczyć w budowaniu naszej oferty w regionie, przygotowaniu lokalnej prezentacji produktów oraz komunikacji z lokalnymi podmiotami współpracującymi.
Praca na tym stanowisku to możliwość rozwoju w nowo tworzonych strukturach firmy na rynkach niemieckojęzycznych.
Kluczowe zadania:
-
bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy w języku polskim i niemieckim
-
weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach
-
udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów
-
przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień
Co oferujemy:
-
pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli (dla studentów możliwość ustalenia elastycznego grafiku pracy)
-
wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków i posiadanych umiejętności
-
okazję do zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, coroczny laureat e-Gazeli i Gazeli Biznesu)
-
szkolenia produktowe,
-
możliwość rozwoju z kierunku product/category managera
Od kandydatów oczekujemy:
-
bardzo dobre zdolności komunikacyjne - jasne przekazywanie ważnych informacji
-
swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych
-
znajomości języka niemieckiego umożliwiającą swobodną, codzienną komunikację ustną i pisemną
-
swoboda w pracy z komputerem - pakiet Office, email
-
umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
-
zainteresowanie branżą "Dom i Ogród"
-
doświadczenie w pracy w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: BOK-N/XII/2017
Category Manager - meble ogrodowe
Codzienna praca polegać będzie na:
-
współtworzeniu i realizacji strategii sprzedaży dla kategorii mebli ogrodowych
-
bieżącym monitorowaniu sprzedaży, dostępności i prezentacji oferty
-
stałym, aktywnym monitorowaniu rynku i konkurencji
-
poszukiwaniu nowych dostawców, analizą ofert, negocjacją warunków współpracy
-
realizacji planów sprzedażowych dla kategorii, producentów i produktów
-
współpracy z działami marketingu, logistyki, reklamacji
Oferujemy:
-
pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli,
-
wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności i osiąganych wyników sprzedażowych
-
aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
-
możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw
Od kandydatów oczekujemy:
-
zaangażowania i inicjatywy,
-
bardzo dobrej organizacji pracy,
-
doświadczenia w pracy z produktami z kategorii "mebli ogrodowych"
-
umiejętność obsługi komputera
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: MKMO17
Category Manager - meble biurowe, krzesła, fotele
Codzienna praca polegać będzie na:
-
współtworzeniu i realizacji strategii sprzedaży dla kategorii mebli biurowych
-
bieżącym monitorowaniu sprzedaży, dostępności i prezentacji oferty
-
stałym, aktywnym monitorowaniu rynku i konkurencji
-
poszukiwaniu nowych dostawców, analizą ofert, negocjacją warunków współpracy
-
realizacji planów sprzedażowych dla kategorii, producentów i produktów
-
współpracy z działami marketingu, logistyki, reklamacji
Oferujemy:
-
pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli,
-
wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności i osiąganych wyników sprzedażowych
-
aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
-
możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw
Od kandydatów oczekujemy:
-
zaangażowania i inicjatywy,
-
bardzo dobrej organizacji pracy,
-
doświadczenia w pracy z produktami z kategorii "mebli biurowych"
-
umiejętność obsługi komputera
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: MKMB17
Category Manager - meble tapicerowane, sofy, narożniki
Codzienna praca polegać będzie na:
-
współtworzeniu i realizacji strategii sprzedaży dla kategorii mebli tapicerowanych
-
bieżącym monitorowaniu sprzedaży, dostępności i prezentacji oferty
-
stałym, aktywnym monitorowaniu rynku i konkurencji
-
poszukiwaniu nowych dostawców, analizą ofert, negocjacją warunków współpracy
-
realizacji planów sprzedażowych dla kategorii, producentów i produktów
-
współpracy z działami marketingu, logistyki, reklamacji
Oferujemy:
-
pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli,
-
wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności i osiąganych wyników sprzedażowych
-
aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
-
możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw
Od kandydatów oczekujemy:
-
zaangażowania i inicjatywy,
-
bardzo dobrej organizacji pracy,
-
doświadczenia w pracy z produktami z kategorii "mebli tapicerowanych"
-
umiejętność obsługi komputera
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: MKMT17
Specjalista ds. rozwoju treści serwisu internetowego
Codzienna praca polegać będzie na:
-
pozyskiwaniu informacji o produktach oferowanych przez sklep (materiały producentów, Internet)
-
dodawaniu produktów do sklepu interentowego
-
tworzeniu wyczerpujących i pozwalających na świadomy zakup opisów produktów
-
przygotowywaniu treści o charakterze poradnikowym na temat oferowanych grup produktowych
-
obróbce zdjęć i innych materiałów graficznych na potrzeby prezentacji oferty sklepu
Oferujemy:
-
pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli, (dla studentów elastyczne godziny)
-
wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności
-
aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
-
możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw
-
możliwość rozwoju w kierunku SEO, content marketingu, innych form marketingu internetowego
Od kandydatów oczekujemy:
-
swobody i poprawności językowej w redagowaniu treści pisanych
-
dokładności i skrupulatności,
-
zaangażowania i inicjatywy,
-
bardzo dobrej organizacji pracy,
-
b. dobra znajomość jednego z języków obcych: niemiecki, francuski, hiszpański będzie dużym atutem
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: SDT18
Specjalista ds. księgowych i administracji
Poszukujemy osoby uporządkowanej, skrupulatnej, lubiącej pracować z liczbami, która zadba o poprawną realizację procesów administracyjno-księgowych w naszej firmie. Idealny kandydat/ka pracował/a już w biurze rachunkowym lub firmie handlowej z gospodarką magazynową i nie ma problemu w pracy z dużą liczba dokumentów, komunikacji z dostawcami i klientami.
Codzienna praca polegać będzie na:
-
rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym
-
analiza, uzgadnianie kont księgowych
-
przygotowywanie i dokonywanie płatności
-
analiza dokumentów i przygotowywanie odpowiednich zestawień
-
bieżąca współpraca z biurem rachunkowym
-
bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy, klientami i dostawcami
-
inne prace administracyjno-biurowe
Oferujemy:
-
pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli,
-
wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności
-
aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
Od kandydatów oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego (lub ostatnie lata studiów)
-
doświadczenia zawodowego w księgowości (min. 2 lata)
-
znajomości oprogramowania Symfonia będzie dodatkowym atutem
-
bardzo dobrej organizacji pracy
-
staranności i dokładności
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: SDA18