Meblobranie.pl to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oferujący meble i elementy wyposażenia wnętrz. Pokazujemy, że zakup tak trudnych i wyjątkowych produktów jak meble przez Internet jest możliwy! Jesteśmy liderem w internetowej sprzedaży mebli i akcesoriów ogrodowych, intensywnie rozwijając kategorie produktów przeznaczonych do domu i biura. Więcej o nas przeczytaj tutaj>

 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:

 

Specjalista ds. obsługi klienta

Codzienna praca polegać będzie na telefonicznym i mailowym kontakcie z klientami. Do Twoich obowiązków należeć będzie udzielanie informacji o już złożonych zamówieniach, przyjmowanie nowych, oraz doradztwo i wsparcie klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Praca w biurze obsługi klienta gwarantuje poznanie od postaw wszystkich procesów funkcjonowania nowoczesnego sklepu internetowego. Osoby zaangażowane i chętne do nauki powinny naturalnie rozwinąć się w kierunku „category managera” odpowiedzialnego za wybrane grupy produktowe.

 

Kluczowe zadania:

  • bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy
  • weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach
  • udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów
  • przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień

Co oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli (dla studentów możliwość ustalenia elastycznego grafiku pracy)
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków i posiadanych umiejętności
  • okazję do zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, coroczny laureat e-Gazeli i Gazeli Biznesu)
  • szkolenia produktowe,
  • możliwość rozwoju z kierunku product/category managera

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne - jasne przekazywanie ważnych informacji
  • swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych
  • swoboda w pracy z komputerem - pakiet Office, email
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
  • zainteresowanie branżą "Dom i Ogród"
  • doświadczenie w pracy w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV (krótki list motywacyjny dla chętnych) na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: BOK/XII/2017




Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Twoja praca będzie bardzo zbliżona do przedstawionej powyżej pracy "specjalisty ds. obsługi klienta" jednak znaczna część komunikacji odbywać się będzie w języku niemieckim - zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej. Jako osoba znająca język klientów rynków regionalnych będziesz aktywnie uczestniczyć w budowaniu naszej oferty w regionie, przygotowaniu lokalnej prezentacji produktów oraz komunikacji z lokalnymi podmiotami współpracującymi. 

Praca na tym stanowisku to możliwość rozwoju w nowo tworzonych strukturach firmy na rynkach niemieckojęzycznych. 

 

Kluczowe zadania:

  • bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy w języku polskim i niemieckim
  • weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach
  • udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów
  • przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień

Co oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli (dla studentów możliwość ustalenia elastycznego grafiku pracy)
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków i posiadanych umiejętności
  • okazję do zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, coroczny laureat e-Gazeli i Gazeli Biznesu)
  • szkolenia produktowe,
  • możliwość rozwoju z kierunku product/category managera

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne - jasne przekazywanie ważnych informacji
  • swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych
  • znajomości języka niemieckiego umożliwiającą swobodną, codzienną komunikację ustną i pisemną
  • swoboda w pracy z komputerem - pakiet Office, email
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
  • zainteresowanie branżą "Dom i Ogród"
  • doświadczenie w pracy w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: BOK-N/XII/2017



Category Manager - meble ogrodowe

Codzienna praca polegać będzie na:

  • współtworzeniu i realizacji strategii sprzedaży dla kategorii mebli ogrodowych
  • bieżącym monitorowaniu sprzedaży, dostępności i prezentacji oferty
  • stałym, aktywnym monitorowaniu rynku i konkurencji
  • poszukiwaniu nowych dostawców, analizą ofert, negocjacją warunków współpracy
  • realizacji planów sprzedażowych dla kategorii, producentów i produktów
  • współpracy z działami marketingu, logistyki, reklamacji

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli,
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności i osiąganych wyników sprzedażowych
  • aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
  • możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw

Od kandydatów oczekujemy:

  • zaangażowania i inicjatywy,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • doświadczenia w pracy z produktami z kategorii "mebli ogrodowych"
  • umiejętność obsługi komputera

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: MKMO17



Category Manager - meble biurowe, krzesła, fotele

Codzienna praca polegać będzie na:

  • współtworzeniu i realizacji strategii sprzedaży dla kategorii mebli biurowych
  • bieżącym monitorowaniu sprzedaży, dostępności i prezentacji oferty
  • stałym, aktywnym monitorowaniu rynku i konkurencji
  • poszukiwaniu nowych dostawców, analizą ofert, negocjacją warunków współpracy
  • realizacji planów sprzedażowych dla kategorii, producentów i produktów
  • współpracy z działami marketingu, logistyki, reklamacji

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli,
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności i osiąganych wyników sprzedażowych
  • aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
  • możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw

Od kandydatów oczekujemy:

  • zaangażowania i inicjatywy,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • doświadczenia w pracy z produktami z kategorii "mebli biurowych"
  • umiejętność obsługi komputera

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: MKMB17



Category Manager - meble tapicerowane, sofy, narożniki

Codzienna praca polegać będzie na:

  • współtworzeniu i realizacji strategii sprzedaży dla kategorii mebli tapicerowanych
  • bieżącym monitorowaniu sprzedaży, dostępności i prezentacji oferty
  • stałym, aktywnym monitorowaniu rynku i konkurencji
  • poszukiwaniu nowych dostawców, analizą ofert, negocjacją warunków współpracy
  • realizacji planów sprzedażowych dla kategorii, producentów i produktów
  • współpracy z działami marketingu, logistyki, reklamacji

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli,
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności i osiąganych wyników sprzedażowych
  • aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
  • możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw

Od kandydatów oczekujemy:

  • zaangażowania i inicjatywy,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • doświadczenia w pracy z produktami z kategorii "mebli tapicerowanych"
  • umiejętność obsługi komputera

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: MKMT17



Specjalista ds. rozwoju treści serwisu internetowego

Codzienna praca polegać będzie na:

  • pozyskiwaniu informacji o produktach oferowanych przez sklep (materiały producentów, Internet)
  • dodawaniu produktów do sklepu interentowego
  • tworzeniu wyczerpujących i pozwalających na świadomy zakup opisów produktów
  • przygotowywaniu treści o charakterze poradnikowym na temat oferowanych grup produktowych
  • obróbce zdjęć i innych materiałów graficznych na potrzeby prezentacji oferty sklepu

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli, (dla studentów elastyczne godziny)
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności
  • aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),
  • możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw
  • możliwość rozwoju w kierunku SEO, content marketingu, innych form marketingu internetowego

Od kandydatów oczekujemy:

  • swobody i poprawności językowej w redagowaniu treści pisanych
  • dokładności i skrupulatności,
  • zaangażowania i inicjatywy,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • b. dobra znajomość jednego z języków obcych: niemiecki, francuski, hiszpański będzie dużym atutem

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] podając w tytule wiadomości nr ref: SDT18



Specjalista ds. księgowych i administracji

Poszukujemy osoby uporządkowanej, skrupulatnej, lubiącej pracować z liczbami, która zadba o poprawną realizację procesów administracyjno-księgowych w naszej firmie. Idealny kandydat/ka pracował/a już w biurze rachunkowym lub firmie handlowej z gospodarką magazynową i nie ma problemu w pracy z dużą liczba dokumentów, komunikacji z dostawcami i klientami.

Codzienna praca polegać będzie na:

  • rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym
  • analiza, uzgadnianie kont księgowych
  • przygotowywanie i dokonywanie płatności
  • analiza dokumentów i przygotowywanie odpowiednich zestawień
  • bieżąca współpraca z biurem rachunkowym
  • bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy, klientami i dostawcami
  • inne prace administracyjno-biurowe

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli,
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, posiadanych umiejętności
  • aktywny udział w budowaniu dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat Gazel i e-Gazel Biznesu),

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (lub ostatnie lata studiów)
  • doświadczenia zawodowego w księgowości (min. 2 lata)
  • znajomości oprogramowania Symfonia będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • staranności i dokładności

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected]meblobranie.pl podając w tytule wiadomości nr ref: SDA18