i Średni czas rozpatrzenia reklamacji to: 3,1 dnia

Zgłoszenie reklamacji

Jeśli chcą Państwo skorzystać z możliwości reklamacji zakupionego towaru prosimy wypełnić poniższy formularz. Rzetelne wypełnienie poniższego formularza ułatwi nam przesłanie Państwa zgłoszenia do gwaranta i przyspieszy jego rozpatrzenie. W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o wybór odpowiedniego pola formularza.

Zobacz najczęściej zadawane pytania dot. reklamacji [FAQ].

W trosce o Państwa bezpieczeństwo wszelkie ustalenia dotyczące reklamacji prowadzone są wyłącznie w formie pisemnej. 

  • Formularz zgłoszenia reklamacji

  • Imię i Nazwisko Klienta, lub nazwa firmy na którą złożone zostało zamówienie

  • Prosimy o zaznaczenie symboli reklamowanych elementów zgodnie z instrukcją dołączoną do produktu.
  • W celu przyspieszanie rozpatrzenia prosimy o możliwie szczegółowe określenie:
    • reklamowanej wady
    • okoliczności powstania/uwidocznienia wady
    • oznaczeń reklamowanych elementów wraz z ilościami zgodnie z symbolami z instrukcji
    • oczekiwań (naprawa, wymiana, obniżenie wartości zamówienia)
    • czy produkt został dostarczony na palecie
    • czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone

    iZgłoszenie niewymagające uzupełnienia rozpatrujemy dużo szybciej

  • Prosimy o załączenie zdjęć/filmów obrazujących:
    - uszkodzenia, wady reklamowanego produktu
    - oznaczenia, symbole na opakowaniach

  • dodaj kolejny +

* pola wymagane

Uprzejmie informujemy, że prowadzona korespondencja ma charakter formalny i jest utrwalana na potrzeby ew. postępowań administracyjno-prawnych.


Zobacz jak oceniają nas Klienci:
  • k..a

    Świetny kontakt, wszystko zgodnie z zamówieniem. Kilka elementów przyszło uszkodzonych Sprzedawca niezwłocznie podjął działania w celu wymiany elementów. Serdecznie polecam zakupy w tym sklepie :)

  • d..k

    Bardzo dobry kontakt ze sklepem. Musiałem reklamować część towaru, ale wszystko przebiegło bezproblemowo i w szybkim tempie - wzorowo. Żadnych problemów. Tak powinien być traktowany klient. Sklep polecam z czystym sumieniem. Towar wymieniony = klient zadowolony. Jeszcze nie raz zrobimy u Państwa zakupy.

  • Krzysztof D.

    Jestem bardzo mile zaskoczony poziomem dbania o klienta - Jeszcze się nie spotkałem z tak pomocną obsługą kilka lat po zakupie produktów. Książkowy wzór dla wszystkich firm! Polecam serdecznie!

  • Krystyna z Jenina

    Jeden z elementów był uszkodzony (czasami się zdarza). Złożyłam reklamację. Została załatwiona w ekspresowym tempie. Reklamacja złożona we wtorek. W w czwartek dostałam info, że reklamacja jest uznana. Sposób korespondencji w tej sprawie godny polecenia. Druk na którym od początku do końca w widać przebieg korespondencji miedzy sprzedawcą a klientem. Jestem zaskoczona pozytywnie kontaktem ze sprzedawcą - Meblobranie.pl.

  • Daniel

    Meble ogrodowe kupujemy z tej firmy ponieważ ewentualne reklamacje rozpatrują bezproblemowo. Polecamy