1. Standardowa dostawa

Obejmuje dostawę standardowo przypisaną do każdego zamówienia za pośrednictwem firm kurierskich lub transportowych.
 

Godziny dostawy

  • Przesyłki dostarczane są w godzinach 9-16.
  • W ramach standardowej usługi dostawy nie ma możliwości ustalenia godziny dostawy - wynika ona z ustalonego na dany dzień harmonogramu pracy kierowcy w rejonie realizacji dostawy.
  • Ustalenie konkretnej godziny dostawy, bądź przedziału czasowego wymaga wykupienia dodatkowej usługi. Usługa taka zawsze wyceniana jest indywidualnie w oparciu o zamówione produkty i adres dostawy.
  • Zawsze wykupujemy usługę kontaktu telefonicznego z odbiorcą przed dostarczeniem produktu. Usługa ta nie zawiera jednak telefonu od dostawcy na: 15 min / godzinę / 3 godziny przed przyjazdem do Klienta.

Sposób dostawy

  • Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie Meblobranie.pl dostarczane są w  zabezpieczonych paczkach bądź na paletach za pośrednictwem firm transportowych.
  • Przesyłki o wadze powyżej 31,5 kg dostarczane są maksymalnie w ostatnie miejsce pod wskazanym adresem gdzie dostawca może dojechać samochodem. W przypadku obiektów zamkniętych, z limitowanym, lub utrudnionym podjazdem przesyłka zostaje udostępniona Kupującemu w najbliższym miejscu gdzie dostawca może zatrzymać pojazd zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku takich przesyłek przez "adres dostawy" rozumiany jest budynek, nie lokal. Zamówienie z adresem dostawy "Al. Jana Pawła II 27/191" zostanie dostarczone zgodnie z przedstawionym schematem dla adresu "Al. Jana Pawła II 27". Zamówienie takie nie obejmuje usługi wniesienia. Ocena uwarunkowań lokalnych należy do pracownika realizującego dostawę.
  • Jeśli opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone, kierowca nie ma obowiązku czekania na rozpakowanie przesyłki przez klienta
  • W przypadku przesyłek "za pobraniem" kierowca nie ma prawa udostępnić przesyłki w celu jej weryfikacji / sprawdzenia stanu zawartości przed dokonaniem opłaty

Czas dostawy = wysyłka przez Meblobranie + dostawa przez kierowcę

  • W przypadku skorzystania z usługi standardowej dostawy widocznej przy każdym produkcie sklep Meblobranie nie gwarantuje konkretnego terminu dostawy.
  • Przesyłka przekazywana jest do firmy realizującej dostawę zgodnie z informacją zaprezentowaną przy produkcie. Realizacja samego procesu dostawy zajmuje zazwyczaj 1-2 dni robocze, ale w przypadku wybranych obszarów czas realizacji może być dłuższy. W dniu nadania przez nas przesyłki otrzymują Państwo na wskazany e-mail informację wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.

    Czas dostawy wydłuża się w okresach szczególnych takich jak: święta, długie weekendy, okresy wzmożonych zakupów. 
  • Gwarantowany termin dostawy możliwy jest wyłącznie w przypadku zamówienia transportu dedykowanego. Usługa taka zawsze wyceniana jest indywidualnie w oparciu o zamówione produkty i adres dostawy. Zazwyczaj są to kwoty z przedziału 600-1 000zł netto. (należy doliczyć 23% podatku VAT) Zainteresowanych taką usługą prosimy o wiadomość zawierającą: kod produktu, adres potencjalnej dostawy na adres: sklep@meblobranie.pl - przygotujemy wówczas ofertę.

2. Dostawa z wniesieniem

Dla wybranych produktów istnieje możliwość zamówienia komfortowej usługi transportu mebli z wniesieniem.

W celu skorzystania z tej opcji należy dodać produkt do koszyka i przy finalizacji zamówienia zaznaczyć "Dostawa z wniesieniem" jako sposób dostawy. W tym miejscu widnieje również koszt usługi.

Sposoby dostawy - grafika

Jeżeli w koszyku nie widać takiej opcji oznacza to, że wniesienie jest niedostępne dla tego produktu. 

 Czas dostawy

  • Dostawa z wniesieniem realizowana jest w terminie do 3 dni roboczych od momentu podjęcia przesyłki z magazynu.
  • Standardowo dostawa z wniesieniem odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00 bez możliwości ustalenia precyzyjnej godziny dostawy.  
  • W dniu zaplanowania doręczenia przesyłki przez firmę transportową (zazwyczaj dzień poprzedzający) dostawa jest awizowana poprzez wiadomość email lub/ i SMS – awizacja zawiera szacowny przedział godzinowy dostawy.
  • Dostawca kontaktuje się w dniu dostarczenia przesyłki (może to być zarówno na 15m, 1h czy 2h przed dostawą w zależności od zaplanowanej pracy dostawcy)

 Szczegóły dostawy

  • Meble dostarczane są przez wyspecjalizowaną firmę transportową.
  • W momencie odebrania przesyłki przez przewoźnika z naszego magazynu na adres e-mail oraz w wiadomości SMS udostępniany jest link, na podstawie którego można śledzić kolejne etapy realizacji dostawy.
  • Dostawa z wniesieniem jest realizowana pod wskazany adres.
  • Dostawa z wniesieniem jest realizowana niezależnie od piętra, windy itd. na terenie całej Polski
  • W przypadku nieobecności odbiorcy, przewoźnik podejmuje drugą próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym lub w dniu ustalonym z odbiorcą.

 Jak przygotować się do dostawy ?

 

Należy zapewnić swobodne przemieszczanie się w ciągach komunikacyjnych (tj. klatka schodowa, winda) 

Odbiorca ma obowiązek sam dokonać rozeznania swojego mieszkania co do możliwości wniesienia mebla do wskazanego pomieszczenia tj. zmierzyć czy mebel o znacznym gabarycie zmieści się w drzwi lub wąski korytarz lub schody ( wymiary przesyłki podane są na stronie produktu w sekcji „dostawa i montaż”).

Odbiorca zobowiązany jest przygotować miejsce dostawy tak, aby możliwe było bezpieczne doręczenie przesyłki.

Każdorazowo, w momencie świadczenia usług transportowych, pracownicy firmy transportowej powinni dochować wszelkich starań, aby podczas realizacji usług nie doszło do przypadkowych uszkodzeń, zabrudzeń ścian i podłóg. Odbiorca powinien jednak zabezpieczyć we własnym zakresie podłogi i inne wrażliwe elementy wyposażenia (szczególnie np. jasną wykładzinę itp.) przed umówionym przyjazdem ekipy transportowej.

 

 UWAGA !

Podczas odbioru do obowiązków klienta należy sprawdzenie stanu towaru (opakowania) przy dostawcy. Opakowanie produktu powinno być w nienaruszonym stanie, nie powinno posiadać żadnych przetarć, dziur lub wgnieceń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo odmówić przyjęcia a następnie spisać z dostawcą protokół potwierdzający odmowę odbioru z powodu uszkodzenia. Szczegółowe wypełnienie protokołu dostawy z wyszczególnieniem uszkodzeń potwierdzone czytelnym podpisem Odbiorcy przyspieszy proces ewentualnych reklamacji związanych z uszkodzeniem towaru w procesie dostawy.

 

3. Najczęściej zadawane pytania

Oczekiwanie na przesyłkę

 

Czy zdarzają się opóźnienia wysyłki w stosunku do „planowanej daty wysyłki”?

Planowana data wysyłki to termin w którym wysyłamy ponad 90% zamówień, jednak w okresach świątecznych, przed i po długich weekendach termin ten może się wydłużyć.

Czy termin wysyłki jest gwarantowany?

Nie, nie gwarantujemy ani terminu wysyłki, ani dostawy. Wiemy natomiast jak ważny jest krótki termin realizacji zamówienia, dlatego dokładamy wszelkich starań aby go możliwie skrócić.

 

 

Czy można przyspieszyć termin wysyłki?

Nie, nie ma możliwości przyspieszenia terminu wysyłki w stosunku do deklarowanego na stronie produktu.

Czy na pewno zamówienie dojedzie przed Świętami, Majówką, długim weekendem?

Termin dostawy uzależniony jest od wielu czynników – ilości zamówień sklepu, sezonowego obciążenia branży transportowej, oraz organizacji pracy firmy doręczającej w rejonie dostawy. Jeśli zależy Państwu na pewnej dostawie zachęcamy do złożenia zamówienia z wyprzedzeniem. W okresach szczególnych czas realizacji jest zawsze dłuższy niż poza nimi.

Czy można przyśpieszyć termin wysyłki

 

 

 

Czy moje zamówienie już wyjechało

 

Czy moje zamówienie już wyjechało?

Najbardziej aktualny status zamówienia mogą Państwo na bieżąco sprawdzić klikając w link przesłany w mailu z potwierdzeniem zamówienia. Po odebraniu Państwa zamówienia przez kierowcę z naszego magazynu na wskazany w zamówieniu adres e-mail zostanie przesłana informacja o firmie doręczającej wraz z linkiem do śledzenia. Informacje te aktualizowane są raz dziennie w godzinach wieczornych. 

Nie mogę się dodzwonić żeby przyspieszyć wysyłkę!

Bardzo zależy nam na najlepszej możliwej realizacji każdego zamówienia. Zamówienia z dłuższym niż standardowy czasem realizacji są przez nas szczególnie monitorowane. Ilość prób kontaktu Klienta nie ma na to wpływu, a konsultanci Biura Obsługi mają dostęp do takich samych informacji jak Państwo.